Så här handlar du i Windcorps webbutik!
1. Hitta varan
a. Klicka på Instrument eller Tillbehör högst upp på startsidan om du sitter vid en dator. Surfar du via mobilen så når du menyn via radsymbolen längst upp till vänster. Välj sedan om du vill söka genom Instrument/Tillbehör eller Varumärken. Klicka dig ner genom undergrupperna för att hitta det du söker efter.
b. Du kan även hitta en vara genom att skriva in ett sökord i det sökfält som kommer upp när du klickar på förstoringsglaset högst upp till höger. Du kan välja att söka på artikelnummer, artikelbenämning, artikelbeskrivning eller valfritt ord. Du behöver inte skriva hela sökordet, är du osäker räcker det med att skriva del av ett sökord.
2. Selektering och Sortering
För att hitta din vara kan du också selektera på Varumärke samt Ny/Begagnat. Det finns också möjlighet att få sortering utifrån exempelvis popularitet och pris.
3. Placera varan i varukorgen
När du klickat på "Lägg i varukorgen" hamnar varan i din varukorg som du ser längst upp till höger. Här kan du alltid ändra antal eller ta bort en vara.
4. Till kassan
Är du nöjd och vill genomföra ditt köp klickar du på "Till Kassan" i Varukorgen. Kontrollera så att du är nöjd med dina val. Vi använder oss av Klarna som betallösning för våra kunder så du fyller i dina uppgifter efter deras mall. Välj betalsätt och bekräfta din beställning genom att klicka på "Slutför köp".
Du kommer få en bekräftelse på mail till din angivna e-post adress. Dit mailar även Klarna din Faktura eller annan information gällande din betalning. För eventuella frågor om din betalning kontakta Klarna på 08-120 120 10.
Observera att du inte längre behöver logga in för att göra en beställning. Har du frågor om tidigare ordrar får du gärna kontakta oss på Windcorp direkt.
Och du: tveka inte på att höra av dig till oss om du behöver råd med ett instrument eller tillbehörsval! Eller om det är något annat du funderar över.